Moje Taiwanská kamarádka, která umí češtinu.

Kolikátého je dnes ?

Dneska je osmého listopadu. 

Koilk je hodin ?

Je za deset minut půl osmé večer. 

Je čtvrt na osm a pět minut. 

Kdy jsi napsala tenhle český deník ?

večer.
Dnešní téma - Mojé Taiwanská kamarádka, která umí češtinu. 

Potkala jsem moji Taiwanskou kamarádku dneska odpoledne. 

Mluvily jsem o tom,  jak se učí česky, protože jsem chtěla vědět nějaké lepší metody na učení češtiny. 

A potom řikala, že by chtěla být učitelka, která učí česky. 

Myslím, že je to zajimavá prace a doufám, že bude brzo učiteka češtiny. 

Když píšu tenhle český deník, tak jsem si vzpoměla na příběh kamarádky mojí Taiwanské kamarádky. 

Ta holka je jako já, neví co by měla dělat v budoucnosti. 

Cestovala do minulého roku, kdy jí bylo třicet dva, a potom začala pracovat v Japonsku. 

Ted' žije št'astně s jejích přítelem. 

Zajímalo by mě, co se mi stane v budoucnosti.

發表留言